Sistemul electronic de achiziții publice

Descriere

ID
25bfe844-f305-11e8-9848-d104af1f2f79
Denumirea lotului
Personalul centrului de apel
Descriere
Prestatorul va asigura centrul de apel cu operatori care vor întruni următoarele cerinţe: 1. Deţinerea experienţei în gestionarea apelurilor de intrare și ieșire în cadrul unui call-centru (minim 1 an de activitate neîntreruptă); 2. Disponibilitatea operatorilor de a participa la curs de instruire la cererea autorității contractante. 3. Cunoașterea avansată a limbii române şi ruse; 4. Abilități excelente de comunicare; 5. Rezistența la stres. Operatorii vor răspunde la întrebările apelanților şi îi vor contacta în cazul în care trebuie să difuzeze o anumită informație. NOTĂ: 1. Centrul de Instruire Continuă în Domeniul Electoral va instrui operatorii centrului de apel conform unui grafic coordonat în prealabil cu Prestatorul. 2. Supravegherea operatorilor va fi asigurată de către 2 supraveghetori contractați de CICDE. Supraveghetorii vor monitoriza activitatea operatorilor. De asemenea, ei vor identifica răspunsuri pentru întrebările de o dificultate sporită, inclusiv prin contactarea funcționarilor CEC şi CICDE. 3. La necesitate, CICDE va suplimenta numărul de operatori cu persoane contractate direct de CICDE, totodată prestatorul va fi flexibil la necesitatea Beneficiarului în caz de mărire sau micșorare a numărului de operatori de la o zi pentru o altă zi. 4. La sfârșitul perioadei de prestare a serviciilor, Prestatorul va prezenta Beneficiarului raportul final care trebuie să conțină o prezentare generală a activităților desfășurate și informații privind apelurile de intrare și ieșire (numărul total de apeluri, durata lor, originea apelurilor, etc.) 5. În programul de lucru al operatorilor zilele de sâmbătă și duminică vor fi zile libere și anume (29, 30, 31 decembrie 2018, 01 ianuarie 2019, 05, 06, 12, 13, 19, 20, 26, 27 ianuarie 2019, 02, 03, 09, 10, 16, 17 februarie 2019), cu excepția zilei de până la alegeri 23 februarie 2019 și ziua alegerilor 24 februarie 2019 fiind declarate zile de lucru. Lotul nr.2 Infrastructura centrului de apel Poziţia nr.1 Locaţiunea încăperii, achitarea serviciilor comunale, întreţinerea şi dotarea sediului centrului de apel Poziţia nr.2 Locaţiunea şi asigurarea funcţionalităţii echipamentului tehnic utilizat Poziţia nr.3 Gestionarea apelurilor
Statut
Procedură finalizată
Valoarea estimată
1,000,000.00 MDL

Lista pozițiilor

1. Personalul call centru
CPV
79100000-5 - Servicii juridice
Cantitatea
45
Unități de măsură
Zi; douazeci si patru de ore
2. locatiunea incaperii
CPV
79100000-5 - Servicii juridice
Cantitatea
45
Unități de măsură
Zi; douazeci si patru de ore
3. gestionarea apelurilor
CPV
79100000-5 - Servicii juridice
Cantitatea
45
Unități de măsură
Zi; douazeci si patru de ore
4. echipament
CPV
79100000-5 - Servicii juridice
Cantitatea
45
Unități de măsură
Zi; douazeci si patru de ore