- Etapa de clarificare
- Depunerea ofertelor
- Licitație electronică
- Etapa de evaluare a ofertelor
- Contract
Lucrări de reparaţii capitale a încăperilor din str. Armeneasca, 42 B, mun. Chișinău (conform caietului de sarcini)
Informaţia despre Autoritatea Contractantă
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Web site
Persoana de contact
Nume Prenume
Telefonul de contact
Fax
Datele achiziției
Data publicării
Ultima modificare
MTender ID
Cod CPV
Tip de procedură
Criteriu de evaluare
Lista loturilor
Denumirea lotului : Lucrări de reparaţii capitale a încăperilor din str. Armeneasca, 42 B, mun. Chișinău (conform caietului de sarcini)
Lucrări de reparaţii capitale a încăperilor din str. Armeneasca, 42 B, mun. Chișinău (conform caietului de sarcini)
Statut
Valoarea estimată
ID
Documentele procedurii de achiziție
Documentaţia standard W
Documentaţie de atribuire
11.11.2019 11:59:14
Documentaţia standard W
Documentaţie de atribuire
18.11.2019 18:31:27
documentaţia standard
Documentaţie de atribuire
18.11.2019 18:31:27
Anunţ de participare
Invitaţie de participare
18.11.2019 18:31:27
documentaţia standard
Documentaţie de atribuire
11.11.2019 11:59:14
18.11.2019 18:15
Răspuns la clarificare: Stimate operator economic, Referitor la întrebarea adresată, Vă informăm că plata va fi efectuată periodic, în dependenţă de volumul lucrărilor executate, în termen de 20 zile după prezentarea facturii fiscale şi a procesului verbal de recepţie a lucrărilor nominalizate.
18.11.2019 18:15
Răspuns la clarificare: Stimate operator economic, La intrebarea adresată, Vă informăm că oferta de preţ urmeaza a fi intocmită în strictă conformitate cu prevederile şi specificaţiile indicate in caietul de sarcini ataşat procedurii de achizitie respectivă.
18.11.2019 18:15
Răspuns la clarificare: Stimate operator economic, Referitor la întrebarea adresată, Vă informăm că ofertele de preţ urmeaza a fi prezentate în strictă conformitate cu cerinţele de calificare si specificaţiile tehnice indicate (in mod detaliat) in caietul de sarcini ataşat procedurii de achizitii publice. Totodata, menţionăm că o copie a documentaţiei tehnice de execuţie fără indicarea datelor cu caracter personal, poate fi prezentata printr-o solicitare în scris (e-mail) către persoana responsabilă de procedura de achizitie publică respectivă.
18.11.2019 18:15
Răspuns la clarificare: Stimate operator economic, Referitor la întrebarea adresată, Vă informăm, în conformitate cu legislaţia în vigoare a R.M. intr-un eventual contract de antrepriză la orice obiectiv de construcţie, inlcusiv reparaţie capitală, responsabil de calitatea şi securitatea procesului de execuţie a lucrărilor este dirigintele de şantier atestat. Luînd in consideraţie faptul, că lucrările solicitate in cadrul achiziţiei publice date, vor fi executate sub conducerea unui diriginte de şantier atestat ce se va afla permanent la obiectiv, se impune posedarea de către acesta a cunoştintelor in domeniul securităţii în muncă, fiind recomandabilă deţinarea Adeverinţei nominalizate, însă astfel de Adeverinţă o poate deţine şi altă persoană împuternucită din cadrul companiei.
21.11.2019 10:05
Răspuns la clarificare: Stimate operator economic, Agenţia Servicii Publice (ASP), pe platforma achiziţii.md V-a comunicat că o copie a documentaţiei tehnice de execuţie fără indicarea datelor cu caracter personal poate fi prezentata printr-o solicitare în scris către persoana responsabilă de procedura de achizitie publică respectivă. Astfel, din considerentele expuse în răspunsul de pe platforma achiziţii.md, concretizăm că informaţia solicitată poate fi eliberată la sediul ASP, pe adresa mun. Chişinău, str. A. Puşkin, 42, în baza unei scrisori oficiale, semnată de către administratorul companiei sau persoana împuternicită prin procură, cu aplicarea ştampilei (după caz). Totodată, scrisoarea oficială poate fi expediată persoanei responsabile de achiziţie publică prin e-mail, semnată cu semnătură electronică conform normelor legale. Solicitările de informație trebuie să fie depuse în cadrul termenilor perioadei de clarificări, care expiră la data de 25.11.2019, ora 14.00. Pentru primirea informației la sediul ASP este necesar de prezentat buletinul de identite, extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice și, după caz, procura persoanei împuternicite.
Procedura nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA11.11.2019 11:59:14 - 25.11.2019 15:00:00
25.11.2019 15:00:00 - 04.12.2019 15:00:00