- Clarification stage
- Bid submission
- E-tenders
- Bid evaluation
- Contract
Lucrări de reparaţii capitale a încăperilor din str. Armeneasca, 42 B, mun. Chișinău (conform caietului de sarcini)
Information about the contracting authority
Name
Fiscal code / IDNO
Address
Web site
Contact
Name and surname
Contact phone
Fax
Tender information
Date of publishing
Last edited
MTender ID
CPV code
Procedure type
Evaluation criteria
Bid lot list
Lot name : Lucrări de reparaţii capitale a încăperilor din str. Armeneasca, 42 B, mun. Chișinău (conform caietului de sarcini)
Lucrări de reparaţii capitale a încăperilor din str. Armeneasca, 42 B, mun. Chișinău (conform caietului de sarcini)
Status
Estimated value
ID
Procurement procedure documents
Documentaţia standard W
Award documentation
11/11/2019 11:59:14 AM
Documentaţia standard W
Award documentation
11/18/2019 6:31:27 PM
documentaţia standard
Award documentation
11/18/2019 6:31:27 PM
Anunţ de participare
Tender notice
11/18/2019 6:31:27 PM
documentaţia standard
Award documentation
11/11/2019 11:59:14 AM
18.11.2019 18:15
Response to clarification: Stimate operator economic, Referitor la întrebarea adresată, Vă informăm că plata va fi efectuată periodic, în dependenţă de volumul lucrărilor executate, în termen de 20 zile după prezentarea facturii fiscale şi a procesului verbal de recepţie a lucrărilor nominalizate.
18.11.2019 18:15
Response to clarification: Stimate operator economic, La intrebarea adresată, Vă informăm că oferta de preţ urmeaza a fi intocmită în strictă conformitate cu prevederile şi specificaţiile indicate in caietul de sarcini ataşat procedurii de achizitie respectivă.
18.11.2019 18:15
Response to clarification: Stimate operator economic, Referitor la întrebarea adresată, Vă informăm că ofertele de preţ urmeaza a fi prezentate în strictă conformitate cu cerinţele de calificare si specificaţiile tehnice indicate (in mod detaliat) in caietul de sarcini ataşat procedurii de achizitii publice. Totodata, menţionăm că o copie a documentaţiei tehnice de execuţie fără indicarea datelor cu caracter personal, poate fi prezentata printr-o solicitare în scris (e-mail) către persoana responsabilă de procedura de achizitie publică respectivă.
18.11.2019 18:15
Response to clarification: Stimate operator economic, Referitor la întrebarea adresată, Vă informăm, în conformitate cu legislaţia în vigoare a R.M. intr-un eventual contract de antrepriză la orice obiectiv de construcţie, inlcusiv reparaţie capitală, responsabil de calitatea şi securitatea procesului de execuţie a lucrărilor este dirigintele de şantier atestat. Luînd in consideraţie faptul, că lucrările solicitate in cadrul achiziţiei publice date, vor fi executate sub conducerea unui diriginte de şantier atestat ce se va afla permanent la obiectiv, se impune posedarea de către acesta a cunoştintelor in domeniul securităţii în muncă, fiind recomandabilă deţinarea Adeverinţei nominalizate, însă astfel de Adeverinţă o poate deţine şi altă persoană împuternucită din cadrul companiei.
21.11.2019 10:05
Response to clarification: Stimate operator economic, Agenţia Servicii Publice (ASP), pe platforma achiziţii.md V-a comunicat că o copie a documentaţiei tehnice de execuţie fără indicarea datelor cu caracter personal poate fi prezentata printr-o solicitare în scris către persoana responsabilă de procedura de achizitie publică respectivă. Astfel, din considerentele expuse în răspunsul de pe platforma achiziţii.md, concretizăm că informaţia solicitată poate fi eliberată la sediul ASP, pe adresa mun. Chişinău, str. A. Puşkin, 42, în baza unei scrisori oficiale, semnată de către administratorul companiei sau persoana împuternicită prin procură, cu aplicarea ştampilei (după caz). Totodată, scrisoarea oficială poate fi expediată persoanei responsabile de achiziţie publică prin e-mail, semnată cu semnătură electronică conform normelor legale. Solicitările de informație trebuie să fie depuse în cadrul termenilor perioadei de clarificări, care expiră la data de 25.11.2019, ora 14.00. Pentru primirea informației la sediul ASP este necesar de prezentat buletinul de identite, extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice și, după caz, procura persoanei împuternicite.
The procedure did not take place
Estimated value without VAT11/11/2019 11:59:14 AM - 11/25/2019 3:00:00 PM
11/25/2019 3:00:00 PM - 12/4/2019 3:00:00 PM